bijstand

Cabla - Maak zelf ook een kabel over Bijstand
Start een campagne - jouw website over Bijstand, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Bijstand > Forum > Algemeen > urgentie voor alleenstaande moeders
  Daisy  1. Geplaatst op 13 maart 2006 om 14:30 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo
ik heb een vraagje ik ben in oktober 2005 bij me ex weggegaan,en nu ben ik dus nog steeds bezig woonruimte te vinden in omg.voorschoten urgentie krijg ik niet. dit vind ik echt belachelijk dus. de soos wil me niet helpen me dokter niet. me maatschappelijk werk die zegt ook weinig er aan te kunnen doen.ik zit nu teidelijk bij me exschoonouders moeilijke situatie maar daar heb niemand begrip voor. die mensen hebben mij opgevangen omdat ik anders op straat zou lopen met me dochtertje van anderhalf. het enigste wat de instanties zeggen is je kan toch naar een vrouwen opvang gaan dan krijg je je urgentie wel sneller. nou ik zie mezelf daar dus echt niet zitten tussen die andere vrouwen met kinderen en problemen daar zou ik gewoon niet tegen kunnen. maar wat ik dus raar vind is dat als ik daar heen zou gaan krijg wel een urgentie maar nu word ik inprincipe ook opgevangen en krijg me urgentie niet. ik hoop dat iemand dit leest en mij kan helpen als is het naar woonruimte liefst in omg voorschoten of den haag of westland b.v.d

Pauline  2. Geplaatst op 10 april 2006 om 19:34 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo,
ik was ook weggegaan bij mijn exmet mijn zoontje toen 2 en dochtertje toen 11 maanden.
ik ben ook naar een opvanghuis voor vrouwen gegaan.
daar word je echt geholpen maar je moet wel door de intake eerst heen zien te komen dan kom je eerst 3 weken in een crisis opvang geeelte en daarna stroom je verder naar de volgende groep en daarna weer een groep verder en daar begeleiden ze je heel goed in om straks alles weer zelfstandig te kunnen doen. ze helpen je je echt heel goed daar ook met vinden van een huis.nu hebben ze zoiets van je zit goed bij je exschoonouders en je hebt een dak boven je hoofd dat maakt hun niet uit.
er is ook nog stichting onderdak daar kun je je ook melden zeker nu je geen huis meer hebt zijn ze je verplicht te helpen en al heb je geen schulden des te sneller jij je eigen huis straks hebt ik zou het zeker doen voor die paar maanden je krijgt er wel je eigen huis door.en je dochtertje is nu nog klein en zal er bijna niks van herinneren, de mijne ook niet,beter nu ze nog klein is dan dat ze straks op school zit en weer moet veranderen van school.
tis ff door de zure appel heen bijten maar straks zit jij wel vol trots in jouw eigen huissie.
zou het wel doen,ik heb er nooit spijt van gehad,en niemand die mij nu mijn huis afpakt en je kan degene die je niet wenst te zien zo de deur wijzen dat geeft je een heerlijk gevoel.
denk er goed over na!!!!! jouw huis!!!!

sterkte de komende maanden zal je zeker goed doen, geloof mij spreek uit ervaring

Amj Couvruer  3. Geplaatst op 28 februari 2009 om 22:50 uur     quote nieuw bericht email edit 

ik woon bij mijn moeder in huis maar ik moet er erderst uit dan sta ik op straat ik ben al twee jaar bezich met een huis maar krijg er geen een

R  4. Geplaatst op 05 juli 2011 om 22:32 uur     quote nieuw bericht email edit 

hallo,

ik ben pas een paar maanden hier in nederland , nou ik moest bij me tante gaan wonen maar na anderhalve maand bij haar heeft zij me met een kind van 2 jr uit huis gezet. Ik ben nog steeds opzoek naar een woning maar kan nog nix krijgen ,weet iemand mischien waar ik terecht kan gaan voor help??

Toni  5. Geplaatst op 17 september 2011 om 19:39 uur     quote nieuw bericht email edit 

lekker voor je kanker wijfen doorjullie krijg ik geen urgentie omdat jullie alleen maar kk kinderen maken wordt echt misselijk van jullie ga tog terug naar je eigen kanker land ben geboren en getogen in nederland krij gvd geen urgentie waarom niet omdat ik geen kinderen heb ik lijd aan kk psy ziekte en krijg geen urgentie kanker hoerenkinderen kan genoeg voorbeelden met kanker wijfen met kinderen hebben ze huizen krijgen ze nieuwe huizen gvd moet een keer ophouden met jullie moet je kanker benen niet sprijden kk bitch!

Brenda  6. Geplaatst op 16 oktober 2011 om 22:36 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 17 september 2011 om 19:39 schreef Toni het volgende:
lekker voor je kanker wijfen doorjullie krijg ik geen urgentie omdat jullie alleen maar kk kinderen maken wordt echt misselijk van jullie ga tog terug naar je eigen kanker land ben geboren en getogen in nederland krij gvd geen urgentie waarom niet omdat ik geen kinderen heb ik lijd aan kk psy ziekte en krijg geen urgentie kanker hoerenkinderen kan genoeg voorbeelden met kanker wijfen met kinderen hebben ze huizen krijgen ze nieuwe huizen gvd moet een keer ophouden met jullie moet je kanker benen niet sprijden kk bitch!

je moeder heeft ook der benen opgegooid en daar is een onbeschoft ziek persoon uitgekomen die dit leven niet eens verdiend ik ben ook een nederlander en krijg ook geen urgentie en waarom zou jij wel een urgentie verdienen omdat je een ziekte heb wuhahahhaha laat me niet lachen en vrouwen die er niet omgevraagd hebben dat hun kerel hun bedonderd of wat dan ook en hun kind achter laat bij hun moeder (waar kinderen horen te zijn bij hun moeder) maargoed genoeg bullshit...... ik hoop dat wij vrouwen meer recht gaan krijgen wat betreft alleenstaande moeders en urgentie voor een woning

Ga naar:

Inhoud : Beheerder
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy